2014. augusztus 11., hétfő

hm

minden napunk csodás. imádok így kelni, hogy azzal ébreszt szeretlek és ezt lefekvéskor is nyomatékosítja bennem pé. el nem enged, pedig már mindjárt 3 hónapja együtt élünk és nagyon jól nyomjuk.
persze rendetlen, amilyen egy pasi. állandóan pakolok, de bármit kérhetek tőle megcsinálja.

idióta munkabeosztása van, így korábban kelünk, hogy legyünk időnk összebújni és nyugodtan reggelizni, elkészülni.
hétfő kedden kimenőm van este, ilyenkor darts versenyen van : ) itthonkodom és naplózom, folyosózok stb.

most minden napunk a tesóm pénteki esküvőjéről szól. készülünk, én ruhapróbákra járok, ma kozmetikus, holnap fodrász, csütörtök pedikűr, péntek reggel megint fodrász...amúgy el tudnám ezt viselni minden héten : DDDDD

vettünk közösen egy víztisztítót amit szerdán szerelnek be, már nagyon várjuk. imádom a tiszta vizet, nálunk hányinger íze van a víznek és két naponta vízkőteleníteni kell a fürdőd, hát igya ezt aki öngyilkos akar lenni :DDD

amúgy jól vagyunk, jövünk-megyünk, kirándulunk, anyuzunk, én sokat főzök és meg kell mondjam ez baromi sokba kerül. nem tudom ki hogy csinálja, de a havi kosztpénz jó esetbe annyiba kerül, mint az albérlet pénz!

utálom már ezt az időt.

apámnak motorbalesete volt, mikor kiért a katasztrófa védelem keresték a hullát, mire közölte apám én vagyok az élő halott.
persze nem tőle tudom a történteket, egy barátja hívott fel, hát hogy mégis na.
tudom tudom, minden van lejjebb. és persze mivel különb vagyok, felhívtam egy ürüggyel, mondván elfelejtett szólni, mikor mehetek át megköszönteni a névnapja alkalmából, stb. aztán elkezdte mondani mi a pálya.
szánalmas. magamat alázom ezzel tudom, de olyan jó lenne ha egy kicsit is szeretne. de ez már nem fog változni ebben az életünkben. tagad, elutasít, hátat fordít és leginkább nem szeret.ez van.

megint elkezdtem edzeni. élvezem és jó szarul megy, de mit várok 2 hónap kihagyás után?

imádom hogy sokszor hajnalig beszélgetünk, nevetünk, sztorizunk, sétálunk, fagyizunk, stb. szeretem, hogy együtt élünk és közösen döntünk, hogy ez a pici lakás pont annyira cuki, mint szar.
mondjuk ma megfordult egy laza költözés a fejembe, mikor közölte, hogy idehozza az óriás tornalabdáját...és azt hova rakom? a lámpára? és ennek ellenére tényleg minden szar elfér ezen a 37 nm-en :DD

még mindig csak 1 csík.. : (




1 megjegyzés: