2013. szeptember 12., csütörtök

ó

hát ennek vége. aminek vége lehet, annak vége is lesz. nagyon sajnálom, de igazából csak visszatart és elveszi a lehetőséget egy olyantól, aki tud és akar is szeretni, és engem is akar, egy jövőt egy célt, dolgokat amiket együtt oldhatunk meg.

ennyi. 13 hónap.
kár. mert ez akár még jó is lehetett volna, de igazából nem volt az és nem is érzem, hogy már lehet. így tehát nem is lesz, de túl fáradt vagyok, sok a csalódás és elhangzott fájdalmas mondatok. itt már nincs mire várnom.

megkönnyebbültem, ahogy mostanában jó sok dolgot sikerült elengedni, teljesen kivirultam, mindenki látja rajtam és én is érzem. ott belül minden olyan tiszta és sima. semmi göb, semmi feszülés.

nekem így most jó <3
így jó most nekem : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése