2013. szeptember 5., csütörtök

,

tény és való, hogy nekem ebből az egészből a szeretettel való elengedést kell megtanulnom. a mai viselkedése kritikán aluli volt, még akkor is, ha fáradt volt. csak álltam és néztem és tátottam a számat. pfffffffffffff
de kurvára unom kb.

olyan unalmas mindig tolerálni, mindenhez bólogatni és. elég. nekem ez nem kell, ennél többre vágyom. jóval.

remélem, az ÉLET mód váltásom ÉLET változást is fog hozni, mert a mostani elég szar. egyedül a munkámat élvezem és a vendégeimet, hát lássuk be, ez elég kevés, még akkor is ha ez teszi ki a napom 80%-át. valami magánélet? amit élvezek is?

azt álmodtam, hogy kimentem külföldre dolgozni, valami nagy és híres szállodába, ahol színészek szálltak meg :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
majd azt, hogy valami szuper wc-n ültem, de nem tudtam pisilni.
(na ezt rakd össze, nekem nem sikerült. az biztos, hogy azonnal magamhoz tértem és jó sokáig pisiltem :DDDD)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése