2013. augusztus 28., szerda

ilyenek

nagyon rohannak a napok, de minden napra jut azért jó. a vendégeimet még mindig imádom, mindig kapok tőlük ezt vagy azt : )

a magánéletben jut azért bőven mindenféle, harcolok anyámmal, de azt kell mondjam sikerrel hárítom a baromságait, az ex pasim is kitesz magért jó és rossz értelemben, viszont így le tudom mérni a fejlődésemet és azt kell mondjam, jól kezek már helyzeteket. pl. most vett két kenut, hogy tudjunk evezgetni..hát...nem tudom ez mennyire lesz jó nekem, hiába kértem, hogy inkább erőltessük a kétszemélyest és persze én majd hátul akarok ülni, nem ment bele : DDDDDDD

azt érzem, megint szeret. ami nem baj, sőt, csak én nem úgy élem meg, ahogy azt kellene? kicsit tartok tőle, de élvezem a lelkesedését. szeretem, ahogy megteszi hétről-hétre a felismeréseit és igen, látom, hogy akar egy más életet, elkezdett cselekedni és nagyon ragaszkodik. azt még nem döntöttem el, hogy ez mennyire jó nekem, majd kiderül. most én félek jobban, előzőleg pedig ő tette ezt. pffffffffffff nem könnyű ez az egész kb.

nagyon várom a szombati tanfolyamot, a vendégeim is hogy tudjanak jönni az új kezelésre. ők jobban be vannak sózva, mint én : DDDDDDDDDDDDDD

sok minden van, de nincs kedvem leírni.
megint elkezdek futni és mostanában jó hatással vannak rám a homeopátiás bogyeszok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése