2014. január 1., szerda

buék

mit fog hozni ez az év? ki tudja....vannak célok, álmok, tervek de nem túl sok. most megint előtérbe került az egészség, csak hogy ne unatkozzak, vagy hogy végre foglalkozzak magammal is? jók ezek a hormonok mert nulla ráhatásod van és egész nap szarul lehet lenni ha nem úgy működnek ahogy kell. és nekem nem úgy működnek, mert hát miért is működnének és elég kellemetlenül szervezik az életemet.

nem tudom, hogy ez az elmúlt 1 év termése-e, de akárhogy is,  nem érte meg. úgy is mondhatnám, kibaszottul nem érte meg semmilyen szinten.
de most már ez van, ezzel kell foglalkozni és  persze, értem én a lelki hátteret is, ettől még nem jobb a helyzet. 

szóval, muszáj változtatni, nincs mese. folytatom tovább a glutén és laktózmentes étrendet, mert az elmúlt pár napban elkurvultam, meg is lett a böjtje.
kénytelen vagyok a sportot betenni a heti feladatokba, mert másképpen nem megy, nincs mit szépíteni a jóga meg nem elég. jó jó, de más.

örülök, hogy túl vagyok az ünnepeken és tényleg remélem, hogy hamarosan eljön az idő, hogy nem csak arról fog szólni, hogy mikor lesz már vége, mert nekem alapvetően sokkal többet jelentenek, mint ahogy most módom van megélni .

nagyon várok egy találkozót a szardíniai barátommal. remélem hoz egy kis napfényt az életembe...rám férne...
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése