2014. január 19., vasárnap

mostanában..

mostanában mindenféle ingerek érnek. hol jók, hol furák hol pedig kimondottan rosszak, vagy inkább annak megéltek. mindegyik közös jellemzője, hogy nagyon intenzíven hatottak rám.

amikor valami jó dolog ér, abba kapaszkodok napokig, úgy feltöltődök és szerencsére, nem csak én vagyok a környezetemben kiéhezve pozitív élményekre, így nagy-nagy örömömre azt veszem észre, hogy egyre többet vagyunk együtt barátok és töltünk el néhány órácskát : )
nagyon élvezem és azt is, ha már van egy következő időpont valami programmal.

mostanában több izgalom is van körülöttem. holnap megyek dokihoz, februártól lehet beiratkozni a kozmetikus suliba, feljelentkeztem medi 2 tanfolyamra és idén meg lesz 7es fokozatom is..szóval mindent nagyon várok, de leginkább azt a napot, mikor felkelek egy szép kedd reggel és azon veszem észre magam, hogy jééééééééééééééé! lefogytam 15 kilót! : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

mostanában még mindig nagyon szeretnék egy kutyust, bármennyire is minden ellene szól..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése