2014. június 28., szombat

örökké tart

még mindig nagyon boldog vagyok. tényleg van ilyen, ki hinné? ki hitte? én nem, hogy ez megtörténhet velem. igen, tudom, tökre uncsi, el is fogyott az olvasóközönségem, bezzeg, mikor félholt voltam az ex miatt, nagy volt az érdeklődés. hát ez ilyen :DDDDD

nálunk teljes a szimbiózis : DDDD
bár az emberem ma kicsit feszkós, mert holnap darts versenye lesz, kivételesen nem megyek vele, mert nincs kedvem egész nap 1000 emberrel a pólusban nem tudom mit csinálni. addig lemegyek anyuhoz napozni, nekem ez jobban bejövős program : D

a zöld árpa kemény cucc ilyeneket eszik tisztítás képpen. gyakorlatilag kínozza magát én meg jót szórakozom rajta. sok mindent tudnék mesélni, de annyira fáradt vagyok így estére, hogy már nincs erőm. meg most mindent úgy jól megélek, betöltöm a sok éves űrt a lelkembe, mert annyit kapok, hogy már ilyen biztosan nincs is. vagy talán ez a normális, csak eddig fingom nem volt semmiről.
hát ja. kb.
a legjobb, hogy állandóan nevetünk. éjjel-nappal meg bármikor. hangosan és mindegy hol vagyunk. vannak saját szlengjeink és csak úgy összenézünk, amit csak mi ismerünk : )

jó sok focit nézek, mint eddig soha :DD amúgy nem is olyan rossz.
kellene edzenem, de hát.....na. eddig jutok mostanában, de az éjjeli szex biztosan fogyaszt. meg a reggeli. meg úgy általában :DD

örülök, hogy a boldogságom istenien főz, nagyon szexin adja elő.
úgy általában minden porcikájába szerelmes vagyok, de szerintem ez rendben is van.

ma elvégeztem egy hangtál alap tanfolyamot, nagyon élveztem. érzem, hogy ez lesz a jövőm és imádtam is csinálni. két hét múlva megyek haladó szintre, után elkezdem veszegetni a tálakat : )

na ezek vannak, nyár meg love.

3 megjegyzés: