2014. június 10., kedd

az osztálytárs

hát ő az. megérkezett. az élet. az első randitól kezdve ideköltözött és ez olyan jó és természetes, mint eddig semmi az életemben.
voltak bennem ezelőtt félelemek, hiszen 13 éve szingli vagyok sok rossz emlékekkel exek által, hogy mi lesz, hogy lesz..de ezek csak feltételezések.

azt hiszem, nagyon jó változás volt, hogy pár hónapja belementem a blokkjaimba, hogy edzettem, hogy nem féltem. nagyon hittem és tudtam, hogy lesz.
:))))))) azt nem is gondoltam, hogy ő és így és ilyen hamar, de ez van.

már nem félek, nem is gondolom, hogy ennek vége lehet, annyira akarjuk és szeretjük egymást. vele minden más.
most látom és érzem, hogy milyen az, mikor valaki szeret, úgy szeret, ahogy eddig senki. ő akar és tesz. cselekszik, itt van és el nem enged. mindegy hol vagyunk, kivel, mit csinálunk, ő csak szorít és csókol, fogja a kezem és magához húz. odaadja az autóját, együtt logisztikázzuk a hétköznapokat, hétvégén pedig sokáig fetrengünk, ágyban reggelizünk.

nem volt még ilyen élményekben részem, csak nagyon vágytam ilyenekre. ő pedig a másfél hét alatt mindent beteljesít szépen sorban, tudta nélkül.

elvisz nyaralni. neki minden természetes, ami nekem nem.
minden nap elmondja, hogy szeret, hogy már ő is tudja, hogy az élet 9 év után hozzám küldte haza.

nem is kérdés, hogy vele lesz minden. annyira egyszerű vele minden és olyan sokat nevetek, ettől pedig még boldogabb vagyok.

vannak terveim..mert az élet nem áll meg, én meg örökkön-örökké tanulni fogok :DDD
beiratkoztam egy hangtál meditációs tanfolyamra. tervem, hogy több helyen is csináljak ilyen vezetett meditációkat, fokozottan gyerekeknek pl. óvodákba.
ő támogat. nyitott az életemre, de érdekes, hogy annyira mégsem vonom ebbe bele. sokat beszélgetünk, általában minden nap hajnal 3-4-ig és nagyon sokat szexelünk. eddig vele a legjobb, pedig azt hittem az ex után..de hát ugye hinni a templomba kell :DDD

már ismerjük egymás családját. azt kell mondjam, hogy nem húzzuk nagyon az időt :DDD
nagyjából a 3 hónapos tervet eddig beteljesítettük. a járás kimaradt, mert ugye azóta is együtt alszunk, már itt vannak a ruhái, sőt tegnap óta a bicaja is :)))))

2 megjegyzés: