2014. október 16., csütörtök

ppffff

egyszerűen borzalmas, hogy minden kaját elkúrok az utóbbi napban! ma egy túrós csuszával fogok próbálkozni, hátha az összejön : DD
p. állja a sarat, hősiesen mindent megesz, de szerintem lassan már nála is vannak határok.

végre vége van a pudzsa (puja) tanfolyamnak, annyira kemény volt a záró nap, hogy már kissé belehaltam. úgy aludtam, hogy teljesen ki volt ütve az agyam, bár még így is emlékszem mit álmodtam.

örülök neki, hogy a súlyom nem változik. az a 2 kiló van rajtam és még szerencsére ez nem növekedett. tök jó lenne 9-10 kiló plusszal végezni, hát majd kiderül. ok, nem leszek egy rubint réka, aki a 7. hónapban kivetette a gyerekeket, hogy ne hízzon meg, milyen cuki, nem? de hát tartani kell a formáját, ebből él, a többi nem számít. a pénz nagy úr, mint tudjuk.

ezek a kiütések...csodásak. p. mondogatja, mikor látja a totál elkenődést rajtam, hogy már megint, hogy nézek ki, hogy neki én vagyok a legszebb, mind1 hogy nézek ki. ezt azért jó tudni, de hát majd elmúlnak a pöttyök, nem? semmi nem tart örökké :DDDD

cuki állatokkal álmodtam és ez jó volt még reggel is : )
na,leveszem a pizsit és elkezdek takarítani...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése