2013. május 30., csütörtök

csudi jó nap

bizony. ma volt a névnapom és olyan meglepően sokat kerestek, írtak, hívtak, hogy nagyon meglepődtem! hihetetlenül népszerű vagyok na. : DDDDDDDDDDDDD

és közben meg tök jó volt anyunál, aki nagyon készült fini kajákkal és meglepődött, hogy ő is megkapta az ajándékát : ))) nagyon tetszett neki, már úgy izgultam, hogy odaadjam neki és persze megint jól leszúrt, hogy hát miért költök rá ennyi pénzt. 6000 forintot? hát hadd költsek már ennyi pénzt rá, nem? : DDD

szóval ez és a hasonló napok nagyon jó alkalmak, hogy a már réges-rég elfelejtett exek előkerüljenek és nagy vidámsággal, mintha soha semmi nem történt volna anno.
persze kedves vagyok és még válaszolok is, de minek....?

egyébként mindig a legutolsó ex a leglelkesebb. már hajnal 4kor küld üdvözlő sms-t, nap közben spontán programot szervez amit visszautasítok, este pedig betoppan egy csokor virággal meg sütikkel : ))

őrület, komolyan.

a gondnok csutkára tekerte a központi fűtést, így megint nyitott ablaknál aludhatok és persze fizethetünk ismét fűtésszámlát, pedig már örültem, hogy őszig letudtuk ezt a projektet....de nem.

tök jó programok várnak rám 7végéig, várom már őket! : )))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése