2013. május 30., csütörtök

őszintén?

valahol nagyon elkúrom a dolgokat, pedig nem is politizálok.

szóval az van, hogy úgy gondoltam, ha már így felugrott az új exem- virág süti meg minden-, szexelhetnénk már egyet, na. csak az én napom van, nem?
szegényke nagyon fáradt volt, alig aludt éjjel 3 órát a vihar miatt (? milyen vihar ?) gondoltam, ha már úgyis elől van a maszi ágy, hát feküdjön rá, abból nagy baj nem lehet, ugye? ....majd jól ellazul és biztosan rám ugrik a feelingtől.
ez volt a terv.

a valóság: annyira ellazult a masszázstól, hogy jól befáradt- ami amúgy sem volt nehéz- és hazament lefeküdni, mert ő most milyen jól érzi magát és biztosan jól fog tudni aludni végre. mi van????????????????????????????
aha. hát ez kurva jó kb.

hát bassza meg, na. nem elég, hogy egy órán át dolgoztam rajta nulla kedvvel a névnapomon, még szex sem volt.

annyira béna a formám, de komolyan.


(ezt a típust, mint én, úgy hívják: lúzer)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése