2013. május 29., szerda

ikejás

szeretem ezt a helyet. órákig el tudok molyolni. mindent megnézek, megfogok, szagolok.
egy ingerterápia szemnek, kéznek, orrnak : DDDDDD

anyunak szombaton lesz a névnapja és bár tanfolyamon lesz, holnap felköszöntöm, ő meg engem, nekem pont aktuális lesz : )
vettem neki tányérokat, szalvétát, gyertyatartót és poharat, két hete meg kapott gyönyörű virágot, ő választotta ki.

beültem sült krumplizni és levesezni. jó kevesen voltak mindenhol, nagyon élveztem ezt a nyugit. senki nem tolta át a lábamon 2x a kocsit, nem löktek fel és nem álltak be elém, miközben nézelődtem.

jól elvoltam pár órát, sajna egyik barátnőm sem tudott becsatlakozni mellém ahogy az lenni szokott.

rákaptam az az aldis maci cuppancsra : ))) isteni finom!
de ma végre elkészítettem a házi fagyimat is diétás változatban: fagyasztott limonádé címmel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése