2013. október 20., vasárnap

ez

a zene már régóta kedvenc

http://www.youtube.com/watch?v=7o1nV6-fOAQ

ismét túl vagyok egy szinten. kis láma (nagymesteri) fokozat. ez már nagyon tud és nagyon ütős. nagyon élvezem is a kapott tudást.. most mondhatnám, hogy ilyen nincs is, de van. na mind1. ezt úgy is csak azok fogják érzékelni, akik járnak kezelésekre.

ezek a tanfolyamok jó ego rombolók és általában a túlélésre játszom :DDDDD
de megéri. szeretem a kihívásokat, szembenézni önön gyengeségemmel és felvállalni azt, azokat. így lehet csak fejlődni, bár most, hogy továbbképzésen is vagyok, minden nap egy lelkiismeret furdalás, hogy átlépjem a lustaságomat. hát...nehéz, na, még akkor is, ha engem szolgál a fejlődés.

kivételesen örülök neki, hogy jövő héten nincs annyi munkám. nagyon fáradt voltam az utóbbi hetekben, ami nem baj, csak nem szeretem, ha ennyire elhanyagolom magamat a munka miatt. örültem, hogy eljutottam szoliba, megyek hétfőn jógára és péntekenként szabad napot csináltam, hogy kangoo-zhassak meg ilyenek. nem szabad ennyire feláldozni mindent, na. végül is hétvégén is dolgozok.

sok minden van és sok mindenről mesélhetnék, de kevés az idő rá. vagy nem olyan fontos már a kitárulkozás. mostanában amúgy is kicsit be vagyok fordulva a gondolataimmal. átlagban napi 4 ember fordul meg a kezem alatt. éppen elég az ő dolgaikkal foglalkozni, magamra sokszor már nincs is kedvem, de jól van ez így. legalább nem gondolkozok túl dolgokat :DDD

amúgy is gyakorlom, hogy a jelenben maradjak, elég jól megy. ez nagyjából abból áll, hogy leszarsz mindent, csak adott dolgoddal foglalkozol és nem pörögsz olyanokon, amik még meg sem történtek, lehet, meg sem fognak és nagyjából a múltat is elfelejted..mindeközben pedig hálás vagy mindenért ami veled történik.

szóval elvagyok, köszönöm, jól vagyok : )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése