2014. május 28., szerda

.....hát....őőőőőőőőőő....hm.........

tudom tudom mindenki kíváncsi erre a fiúra. nos, ma be is állított, tök szimpi volt, ilyen kis beszédes, csak az volt a gond, hogy nagyon zavarba volt és minden harmadik szava az IZÉ volt és néha már annyira belekeveredtem a sok izébe, hogy már fogalmam sem volt, hogy miről beszélgetünk. :DDDDDDDDDDDD
de ahogy múltak az órák, úgy oldódtunk, mert volt egy kicsit első randi élménye is, hiszen egy társkeresőn találkoztunk ugye.

szóval nem is tudom. mert helyes, meg rendben is van, 10 évig versenyszerűen bicajozott egyesületben, szép formás a lába, csak van egy ronda arany karika a bal fülében és ettől én kikészülök! ne mááááááááááááááá léccccciiiiiiii......
most akkor döntsék már el, hogy buzik-e vagy sem. ha nem, akkor meg ne hordjanak fülbevalót ok? (meg undormány pecsétgyűrűt se pl.)

szóval dumáltunk vagy 2órát, meg megkezeltem és után még itt volt 1 órát. konkrétan olyan jól érezte magát és otthonosan, hogy fel sem öltözött, a továbbiakban alsógatyában töltötte az időt :DDDD kiállt így telefonálni az erkélyre, elkényelmesedve ücsörgött a kanapén és ez így teljesen rendben volt :DDDD amúgy valamiért engem sem zavart.
aztán jókat nevettünk és megnézte a vibrátor gyűjteményemet. ez elég intim így 20x év nem találkozás után, nem? :DDDD

abszolút olyan ember, akit az élet nevelt, tök realista és bizonyos dolgokat jól is lát, de hát ugye én egy sajátos álomvilágban élek, realitás alapom -20, szóval én tudom, hogy nagyon messze vagyok egy normális élettől és úgy általában csak elhedonistázgatok a világban. amúgy nekem így jó.

talán ez a puszta nyersessége, vagy a belőle áradó alfa hím hormonok, a mély hangja miatt éreztem úgy, hogy mindegy mi történik, jó lesz. és jó is volt, nem tudom, gondolom találkozunk még, mert mondta hogy jönne két nap múlva újabb kezelésre :DDDD

talán kicsit túl egyszerű, de igazából azon gondolkodtam, hogy eddig ilyen tudományos pasijaim voltak, azok meg jól átkúrtak, mert olyan nagyon okosak voltak. nem tudom mi a jobb.

hát ennyi a mai történet.
még délután átmentem k. mamihoz ott volt anyu is, kicsit csajoskodtunk, aztán kaptam fűnyírót a praktikerben. kinéztem a megfelelőt, nézem, nincs is belőle! odahívok egy jó pasit, mondom neki a problémámat, erre lenéz a polcra és mondja: itt van.
tök ciki, nem? mondjuk jót röhögtünk ezen, de akkor is, milyen béna vagyok már. pedig tökre megnéztem, hogy biztosan nincs belőle! de volt.

aztán kávéztam és olvastam egyet a lurdyban ha már ott voltam. na jó, ettem egy hambit is :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése