2013. július 6., szombat

nagyon ütős

remek napom volt, de tényleg. szuperül ment a hot jóga, már egészen tudom feszegetni a határaimat, amitől mindig egyre jobban és jobban fáj mindenem : DDDDDD
aztán elmentem hangtál meditációra-nem volt egyszerű odajutni, mert lezárták a fél várost-ami úgy kiütött, hogy zombi fejjel jöttem el. nagyon jó két dolog is történt közben velem. az egyiket már elengedtem, a másikkal meg még foglalkoznom kell.

megkeresett egy régi exem, félévente megteszi, hogy beköszön és elmondja mennyire szeret. nem. nem valóságos, mert két éve nem is találkoztunk és előtti is csak 2x.
persze-persze, tudom én, milyen a szerelem, de mikor azt írta, hogy szeretném elölről kezdeni a kapcsolatunkat, hangosan felnevettem. konkrétan milyen kapcsolatot? miről beszél?

holnap találkozom vele, de igazából nem tudom minek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése