2013. július 22., hétfő

nya

ma ez nagyon tetszett, mert igaz:

AKI NYAVALYOG DE NEM VÁLTOZTAT, ANNAK MÉG NEM FÁJ ELÉGGÉ

nekem most nem fáj szerencsére, a hátam is jól van köszöni, beültem tegnap az imádott helyemre, ahol ki van rakva pár masszázs fotel...micsoda élvezet! : DDDD

amúgy leginkább dolgos napjaim vannak, természetesen egyéb észrevételekkel együtt, de nincs kedvem leírni őket.
inkább azt, hogy milyen jól éreztem magam szombaton kiskunmajsán, ahol becsatlakozhattam egy napra a nadi tábor záró napjára. 2300 emberrel együtt meditáltam és még sok élményem is volt, a fürdő még mindig csodálatos : )))))
anyuval voltam, természetesen bőven kalandoztunk is, eltévedés, matrica, stb..

bármikor felhívhatsz, én biztosan kavitálni fogok : DDDDD már ezzel is álmodok.

hm. amúgy van bennem egyfajta békesség a világ és a körülöttem élőkkel szemben. megbarátkoztam bizonyos helyzetekkel, gondolatokkal, vagy inkább elfogadtam mindenkit olyannak amilyen. ez az egy nap tábor megerősített bennem sok dolgot, amiről mostanában elmélkedtem, de még mindig nem jutottam el a cselekvés szintjére.
valamiért megrekedtem, de nem értem miért. tényleg nem.  a múltkori hangtál meditációban lejött egy információ erre vonatkozólag, majd megutazom, ott lesz a válasz.

a barátaim csak mosolyognak rajtam :DDDDD olyan édesen elterelik a szót és a témát ha valamit is mondanék ezzel kapcsolatban, ami egyébként az életem. na, nem baj, kíváncsi rá más :DDD
nem hisznek abban amit csinálok, igazából pedig nem is tudják mit csinálok, de elutasítják az a biztos. mások meg órákat utaznak, hogy végre eljussanak hozzám.
milyen vicces kontraszt, nem?
ahogy az életben minden.

az exem megint megkérte a kezemet egy telefonbeszélgetés alkalmával. reggel felhívott és közölte, hogy részeg volt és nem emlékszik miket beszélt, világosítsam már fel.
hát nem tettem, főleg, mert nem is vettem észre, hogy ivott, mondjuk gondolhattam volna...eddig csak részegen akart elvenni feleségül, pedig tudja, hogy borsózik a hátam ettől a tök felesleges procedúrától, amúgy meg egy idióta.

egyik ismerősöm jól megfogalmazta: a házasság arra jó, hogy közösen tudjatok felvenni és fizetni a hitelt :DDDDDDDDDDD amúgy meg az egész ceremónia már koránt sem a párról szól, csak a külsőségről, pénz és rongyrázásról. már akinek van pénze, de akinek nincs, inkább kölcsönt vesz fel vagy kölcsön kér, szóval szerintem agyrém az egész.
ha már így kezdődik, hogy adósságba verjük magunkat, csak hogy úgy csinálhassunk mintha és amik nem vagyunk, akkor mi lesz később? ezek az alapok?
persze tudom a szerelem... :DDDD na, nekem ez pont nem arról szól. a látszat dolgokat meg amúgy is utálom.

ma csendes napom van valamiért. be sem kapcsoltam a tv-t és nem is hiányzott. tanultam, meditáltam és most kértek távsegítséget egy nagyon beteg emberhez.

annyira jó, hogy óránként megszólal a szomszéd riasztója, akik valószínűleg nyaralnak...ezt fogjuk hallgatni napokig??????????

na, ilyenek és még sok minden.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése