2013. augusztus 18., vasárnap

.

ma voltam hot jógán, nagyon szeretem, de a meló miatt csak heti 1x jutok el.
mondja nekem az oktató:
-kiszámoltam, hogy legalább két naponta kellene jönnöd, hogy lejárd a bérleted.
-nem tudok jönni, a munka miatt.
-de hát te osztod be az idődet, nem?
-igen.
-akkor el tudsz jönni..
-mivel mindenki munka után jön, így én nem tudok jönni sem 5kor sem 7kor, mert dolgozom
-hát mond le őket
(ez tényleg ennyire hülye?)
-nem mondom le őket. nem akarom, miért tenném?
-de hát megtehetnéd
(ez tényleg ennyire hülye)
-meg, de nem fogom. és jövő 7en sem fogok tudni jönni pl., mert mensizni fogok.
-attól még jöhetsz!
-nem akarok, olyankor nem esne jól az 50 fokban másfél órát intenzíven tornázni.
-lehet pont jönnöd kellene és akkor jobb lenne!
(ez hülye)
-nem. nem fogok jönni. ismerem már magam annyira, hogy tudom mi a jó nekem, ez pedig nem..(mint ahogy ez az értelmetlen beszélgetés sem)
-akkor járhatnál a reggeli 9re!
-akkor meg még alszom! ( :DDDDDDDDDDDDDDDD) -és itt végre vége lett a beszélgetésnek, még ha kicsit hazudnom is kellett hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése