2013. augusztus 3., szombat

mittudomén

vannak dolgok amik csak úgy működnek, ha már végük. azt még nem tudom, ennek mi értelme, de így van.

ma remek volt a bikram jóga, igazából teljesen mind1 is, hogy itthon maradok és sínylődök a 100 fokban, vagy egy generált meleg helységben évődök. mondjuk bénaság volt bereggelizni, időnként hánynom kellett, de mire vége lett az órának, nekem is elmúlt a rosszullétem :DDDDDD
komolyan. időnként olyan vagyok, mint egy kezdő.

ma elég rendesen bejött a nyitott bugyi tűsarkúval és combfix kombó, mindez pirosban. rendesen hálás volt érte az ex. már-már túlságosan is :DDDDDD mondta, hogy neki igazából elég a havi 2 szex, gondoltam magamban, na pityu, pont ezért is vagy az exem.

nagyon brutál ez az időjárás, most már tényleg kezd uncsi lenni.

hm. nem biztos, hogy összejön ez a fagyilda dolog és nem a félelmeim tartanak vissza, hanem a józan eszem. futok még vele pár kört, de a megvalósításra egyre kevesebb reményt látok, így pénz nélkül.

és még füge sem jön hozzám két hétre, pedig annyira boldog lehettem volna : ((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése