2013. augusztus 11., vasárnap

mostanában

,csak a jelenben élek. nem tervezek, nem álmodozom csak élek. élem a napokat reggeltől-lefekvésig.

,nagyon idegesítenek, hogy hülyének néznek vagy megpróbálnak hülyére venni. amire anno csak legyintettem volna, most azt mondom: menj a picsába. ki vagy te, hogy így viselkedj velem, he?

,mindent meggondolok 30x, ami soha nem volt rám jellemző. tudatosan másképpen cselekszem, mint ahogy érzek. az olvastam a minap, hogy ha az eszedre hallgatsz, az a hazugság, ha a szívedre, az az igazság.
nem gondoltam ebbe még bele ennyire nagyon, csak... most pl. megkérném az exet, hogy többet inkább ne keressen, de sokkal brutálabb dolog mosolyogva és kedvesen beszélni vele, majd soha többet nem venni fel, ha hív, nem?

,nem fogom bizonyos eberek társaságát keresni, mert megállapítottam, hogy idegesítőek és önzőek. napokat tudnak magukról beszélni, de meg sem kérdezik, hogy egyébként veled mi van? nem vagyok én dilidoki. ha fizet, majd hallgatom,nem?

,lecserélem a virágaimat és ez jó hatással van rám.

,még  mindig a kos-on vásárolt szagtalan szúnyogirtót használom és imádkozom, hogy még évekig ne fogyjon ki a flakon.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése