2013. augusztus 8., csütörtök

hehe

szeretem mikor úgy hátulról mellbe. de persze kedvesen és úgy megfogalmazva, hogy még én érezzem magam szarul.

na. hát ez nem jött be. mert nem hogy nem érzem magam szarul, de még hangosan is nevettem az egész sztorin.

ééééééééédesem...nagyon kispályás, vagy én vagyok már kurvára edzett?
igen, mert ez nem rólam szólt, hiába is lett szépen becsomagolva a mondanivaló, hanem róla. amikor pedig látta, hogy hát húh, ez most nem jött be, akkor másik módszerhez folyamodott, de hát.....na. nem jött be, mondjuk úgy.

amúgy tök jó, mert sikerült m-nek eladni a régi maszi székemet. foglalja a helyet és amolyan múlt dolog, ezektől jobb mindig megszabadulni. nem vagyok egy gyűjtögető fajta, nincsenek tárgyakhoz nagyon érzelmi kötődéseim.

aztán volt másfajta megtapasztalás is. pl. egyik ismerősömről mindig mondják, hogy olyan......érdekember. aranyos, de csak ha neki fontos. úgy vagyok dolgokkal, hogy mindent meghallgatok, de amíg nincs saját tapasztalatom, nem foglalok állást.
na. most lett tapasztalatom és állást is foglaltam. valóban érdekes természetű ember :DDD

aztán volt tök jó is. pl. egyik kedves szomszédom mondja, hogy nincs 8  hónapja állása. megutazta a múlt héten és meg is értette miért, aztán ma ráraktam egy energiát, hogy oldjuk a blokkot, ami akadályozza, hogy munkát találjon.
mikor hazaértem a nyakamba ugrott, hogy jaj képzeljem, holnap már megy is egy interjúra és nagyon szimpik voltak egymásnak a munkaadóval így telefonba :)

most pedig valószínűleg az év utolsó fűszeres újkrumpliját pirítom le a serpenyőbe, pedig annyira-annyira szeretem.

tök gáz, hogy ezidáig nem jutottam le a balcsira és máshova se. mikor időm van, pénzem nincs, mikor pénzem van, időm nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése