2014. szeptember 12., péntek

: )

valami van. vagy lesz. vagy mit tudom én : )

amúgy tegnap sírtam. sokat.
a lakatos a végére kétszer olyan árat mondott, mint előzőleg és ez nagyon kínos volt p.nek is, mert az ő gyerekkori barátja, vagy azt hitte...szóval szerintem  nincs olyan, hogy ő mond rá egy árat aztán mire odaérsz majdnem 2x annyit mond, mert így meg úgy meg amúgy. vagy talán közölnie kellett volna ezt az apróságot, mert ő biztosan látta munka közben, hogy ez nem fog annyiból kijönni, mint amit mondott.
inkorrekt.
igazából nem is akartam kifizetni és így utólag bánom, hogy megtettem. mert szerintem nem így működnek a dolgok.
pfffff....

pár napja beszereztem a tibeti hangtálakat, amik nagy gyönyörűséget hoztak az életembe, ez egy változás kezdete, úgy érzem minden téren az életembe.

amúgy töretlen boldogság és love. ki hitte ezt még 4 hónappal ezelőtt? hát én nem.
továbbra is azt mondom, hogy ne tessék elkeseredni és főleg ne a régi szeterótípiák között élni! engedjük el aki nem akar minket, ne higgyünk csak azért, mert kényelmes és éppen még nem akasztottunk le mást a kilincsről! az tesz ilyet, aki nem hisz önmagába!

aki hisz és változik, annak az élete is változni fog és az élet megjutalmazza, ahogy engem is p.vel! minden nap hálát adok az exemnek, hogy így viselkedett velem, hogy ennyiszer megbántott, kihasznált és becsapott! ha nem tette volna, csak ringatom magam a nagy semmibe..akár még évekig....
és nincs pé. nincs szerelem, boldogság, közös élet és talán egy kis pé.
akkor nincs semmi, csak az örökös önmarcangolás és várakozás és sírás és átalvatlan ideges éjszakák és keserűség a szívbe, görcs a gyomorba. ugye mindenki tudja miről írok?
hát, kicsit sem bánom, hogy ezek már nem részei az életemnek.
akikkel mostanában találkozom azt mondják, úgy megváltoztam, alig lehet rám ismerni.
a nyugalom és boldogság kiül az arcomra és a hormonjaimnak is jót tesz az ölelkezve alvás, milliónyi puszival a nyakamon. : )
ilyet pl. soha nem kaptam az exemtől és amúgy egyik pasimtól sem.

szóval mérce. és kitartás. és a hit magunkba, az univerzumba, az isteni gondviselésbe.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése