2014. szeptember 4., csütörtök

hol a fikám?

-tessék??????????
-hol a fikám?
-milyen fikád?
-amit éjjel ide raktam.
-hova!!!!!!!!!!!!!!!
-az éjjeli szekrényre.
-minek raktad oda?
-mert felkeltem éjjel és zavart, hogy birizgálta az orromat, de nem volt kedvem zsepit venni vagy kimenni a fürdőbe, ezért ide raktam.
-ez komoly?
-most mi van? nincs ebben semmi. ide raktam és kész.
-értem. és pontosan hova?
-a sólámpa és az energia köveid közé.
-hú. ez remek! vannak többen is esetleg? régóta gyűjtögeted a köveim mellett a belőled kieső-szedő-stb. dolgokat?
-nincs! csak ez volt, de ez nagy! és most nincs meg.
-hát, akkor kezd el keresni, mert én nem szeretném megtalálni : DDDDDD ha mégis így lenne, visszatuszkolom az orrodba.
-itt van! meg van! a hosszabbító mellett volt!
-juhéj. de örülök édesem.
-jó. te meg a múltkor bepisiltél.
-jó. de az egészen más. : DDDDDDDDDD

stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése