2014. szeptember 12., péntek

hm és love

ma egész nap fülig ért a szám és olyan delériumos hangulatban voltam nihili vérnyomással : ) örömködtem mert volt rá okom és ezt a legjobb barátnőmnek köszönhetem! <3
még annyira a vodafone-nál sem tudták felbaszni az agyamat, mondván 10 nappal később fizettem be a számlámat, mint ahogy ők küldték az sms-t (nem egy hónapról beszélek) és rögtön rámvertek 600 forintért egy sms-t, mondván ez olyan felszólító féle (és?) és akkor a mostani számlám 12%-át ráterhelik a következőre.
hát a kurva anyátok. ez tényleg így normális és rendben van?
10 napról beszélek. csekket nem küldtenek, csak emaileket meg sms-t.
tök jó, nem?

a bankban pedig 1 órát vártam, de ez sem érdekelt. ma semmi sem : )
anyunál ebédeltünk egy finomat, bepakoltam a horror áron elkészült autómba és megcsináltam zsófi túrótortáját (rtl klub). nagyon finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése