2014. szeptember 25., csütörtök

te jó ég

na, hát azok a hírek, hogy nem...nem támadnak az írek, hanem, hogy a 9 évig ír országban dolgozó párom anyukává avanzsált, na hát ő meg persze apuka lett, immáron 6 hete : )

nagy a boldogság és persze most még extrábban figyel rám, még a széltől is óv, szó szerint egy szőrme csizmában kell egész nap lennem a lakásban, hogy fel ne fázzak vagy bármi : DDD
akkor is, ha folyik rólam a víz, de nem baj. ő ezt nagyon élvezi, olyan, mint egy tyúkanyó, én meg hagyom, mert nekem is jó és hát ugye, a jót nem tagadjuk meg magunktól. ha igen, akkor hülyék vagyunk.

tegnap megvettem az első kismama rucikat és bejelentettük a hírt p. szüleinek is. hát. egy katasztrófa volt. anyja úgy reagálta le a helyzetet, hogy mindenki takarodjon a picsába, ma reggel meg felhívta p.ét, hogy tegnap megloptam őket valami paprikákkal :DDDDDDD
na, ez tényleg a szánalom kategória, de tudjuk miről szól mindez és miért, mostanában a reakciónk a hangos röhögésig terjed így teszünk már két napja. ez mondjuk sokkal jobb, mint sírni vagy idegeskedni, mert ezek az emberek nem érnek annyit és egyébként mások sem.

sok minden változik bennem, hogy nő ez a baba aki jelenleg 1 cm : )))) egészen másképpen kezelem a körülöttem lévő dolgokat. egyfolytában boldog vagyok és nagyjából mindent leszarok : DD ezt egyébként baba nélkül is alkalmazni kellett volna kb. 10 éve. de hát ugye minden csak idő kérdése, mindenre meg kell érni.

napi két órát alszom napközben általában fél kettőtől pontosan háromig. nem tudom mi történik bennem ezen idő közben, de nekem fogalmam sincs a körülöttem lévő dolgokról, gyakorlatilag kisül az agyam. mondjuk éjjel nem alszok, hanem két óránként pisilni járok, nem tudom minek és azt sem miért, mert nem is iszok lefekvés előtt : DDDD

amúgy sok jó dolog történik velem, pl. elvégeztem a nadi 7. szintjét, szeretem ezt a pudzsát amire járok hetente és annyi szeretetet, szerelmet kapok p.től, amiről nem is álmodtam eddig, hogy létezik ilyen ilyen szinten. ok, 15 évet vezekeltem, amire őt megkaptam, de nekem tényleg minden napom olyan boldog. még akkor is, mikor puffogok valami hülyeségén, de aztán átkarol és megpuszil és muszáj mosolyognom, nem lehet rá haragudni : )

anyu és a nővére teljes izgalomba vannak. felváltva hordják a kaját, sütit, ivóleveket és mindenféle finomságot, olyan a hűtőnk, mintha valami háborúra készülnénk :DD én csak pihenjek alapon...
teljesen látszik, hogy ők ketten lesznek a nagyik : )
apámnak is megírtam az uh után az eseményt, de nem reagált. most pont nem ér rá, mert szardínián hajózik szegény, nem is értem minek zavartam őt ilyen hülyeségekkel, hogy nagypapa lesz pl. hát p. szülei meg felejtősek kb, tehát marad anyu és a nővére : )
így állunk..

a baba még csak borsó nagyságú, de az én hasam már tök nagy. mi lesz később. persze híztam már 2 kilót, p. folyamatosan mérlegel és mindig elmondja utána, hogy az én 85 kiló boldogságom!!!! : ))) annyira szeretem. 

szóval nem unatkozom kicsit sem, keveset dolgozom, sokat alszom, most éppen hánynom kell és a házimunka rendszerint elmarad, mert nem érdekel. a kötelező köröket lefutom, vásárolok, főzök, ma csinálok p.nek palcsit, mert imádja ilyenek. slussz..
p. elhalmoz mindenféle ajándékkal, aminek én persze nagyon örülök : )

imádok hangtálazni és aki egyszer volt jön folyamatosan. annyira csodálatos dolog, de nincs hozzá ihletem, hogy feltegyem a honlapomra mi is ez a dolog, stb. igazából semmihez sincs ihletem, még a baba blogját sem írom, csak megcsináltam az oldalát.
pfff...annyira béna vagyok, na.











2 megjegyzés:

  1. Gratula! Bár ez a párom anyukává avanzsált(=párom anyukává lépett elő), és hogy ő meg(még) apuka (is) lett, pislogtam pár percig, hogy akkor ki -kivel van, de ok, leesett:) Sok boldogságot!:)

    VálaszTörlés
  2. igen...tisztán látszik, hogy antibébi helyett fogalmazásgátlót szed a drága :)

    hm...
    egy szál szőrmecsizmában...........perverzek vagytok e :D

    VálaszTörlés