2014. szeptember 1., hétfő

nah.

úgy volt, hogy nem megyünk horgászni amit nagyon sajnáltam volna, de hát megértettem,hogy életem értelme fáradt. hát jó, majd elcsalom őt munkája után valami lazább programra..de aztán szerencsére felébredt, hazajött és összekaptuk magunkat fél óra alatt. és go! : )
kb. fél 7re értünk le valami csatornára bugyi mellett, nagyon vadregényes helyre, amikor meg kiszálltunk a kocsiból valóban vad volt a pár millió szúnyog miatt : DDDD
és ez így is maradt.
volt fél óra amikor a vak sötétben egyedül hagyott a kedves, amitől én kb. összeszartam magam, mert olyan neszezések voltak valami patkányok, rókák, hiénák(?) okozta hangokból, hogy inkább beültem a kocsiba rádiózni : ) na és persze szúnyogokat irtani : DD

nagyon romantikus volt csillagokat nézegetni elektroszmog nélkül, tényleg szép volt, amíg be nem borult 15 perc után és aztán persze nem láttam semmit : DD
kocsiban aludni elég jó volt. na jó. nem annyira, mert semmi levegő nem volt, ahogy kinyitottuk az ajtót, rögtön bejött vagy 20 szúnyog amit azonnal kinyírtunk!
de azért jó volt amikor megtaláltuk a megfelelő pózokat és igaza volt p.nek, mikor azt mondta reggel, hogy egyáltalán nem olyan gyűrődött a fejem, mint otthon ébredés után. és tényleg. amúgy az a levegő és csend...ahhh.

tök röhejes, de várom már, hogy mikor megyünk legközelebb.
fogtam kb. 5 db mini snecit : ) és rávett pé, hogy nudizzak. erre, a nagy napozás közepette megjelentek valami kurva sok birkák az autó mögül a juhásszal, hát baszki! hogy kerültek ezek oda? mondom a kedvesemnek, hogy most azonnal csináljon valamit, nehogy már átsétáljanak a csöcseimen ezek az állatok!
de szerencsére semmilyen vér nem folyt, mert a kutya elvezette a hordát a juhásszal együtt. pfffffffffff király volt : DDDDD

amúgy tök jól leégtünk, pedig csak szűrt nap volt, tehát azért. jókat olvastam, nézegettem emberem gyönyörűséges testét és komoly hozzáértését a csalik feltűzése és botok bedobása, kitekerése és újracsalizása stb. témakörben. amúgy ez egy gusztustalan sport.

aztán egyszer csak már nem is haraptak a halak, kiderült, hogy az előzőleg bedobálgatott romlott nutellás palacsinta jobban érdekelte őket és ez így is maradt. : DD

a legjobban az általa éjjel levadászott és vagy 1 kilóméteren keresztül hurcolt rönkdarab tetszett, amit reggel a szúnyogok ellen vetettünk be, de olyan füst szagunk lett tőle, hogy szerintem 5 évet biztosan nyertünk tartósítás gyanánt.

így aztán hazajöttünk és sajnáltam-vagyis előbb bementünk anyuhoz ebédelni és úgy jöttünk haza- mert annyira szeretek vele időt tölteni, olyan jókat nevetünk és azt mondtam neki, hogy ezek az együtt töltött idők annyira feltöltenek és kikapcsolnak, a sok nevetés és közös élményszerzés, hogy nekem nem is kell több.
tényleg kellene nyerni a lottón, hogy csak ezt lehessen csinálni! : ))))

már összeírtuk fejbe, hogy mi az amit biztosan akarunk vinni, ilyen pl. a moszkító : DD
na meg fogok építeni egy hálóbunkert, ami alatt lehet létezni, de pl. aludni is.
ha nem volt szúnyog, cserébe több ezer légy (meg birkák), tehát jó a helyi állatfelhozatal.
a kocsi ablakára pedig szerkesztek egy ragasztós szúnyog hálót, hogy kapjunk éjjel levegőt, az nagyon hasznos lenne...

jó lenne ha már készen volna a kocsim, mert ilyen időben pé kihúzza a seggem alól az övét, valamivel be kell mennie dolgoznia...franba. már 2 hete csinálják, így meg semmit nem tudok intézni, pedig lenne mit.

érdemes volt ma 2 fregolinyit mosni, előreláthatólag 3 hétig nem fog beszáradni : DD undormány ez az idő.

sajnáltam, hogy ma elmaradt egy barátnős tali és jógára sem tudtam menni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése