2014. május 4., vasárnap

: )

na, úgy döntöttem, hogy küldtem neki reggel egy szép sms-t és ha kedves anyuka előbb látta, mint a gyerek, ki is törölte azt.
ez van. ez már jobb nem lesz. nagyon szerettem volna látni, találkozni vele, sütni egy tortát...
meg is fogadtam, hogy nekem többet nem kell olyan pasi aki már volt házas vagy gyereke van, mert ez így keményen fáj. és bár a fentiekre kevés a remény az én koromba, azért hátha. ezért kell fiatalabb : DDDDDD

tegnap hádáztunk egyet e. barátosnémmal, bár nem voltam ráhangolódva a magassarkú csizmámban, azért persze sikerrel jártam : DDDD
jó kis este volt, kajáltunk, moziztunk egy nagyon vicces filmet néztünk meg állítólag, bár mi nem sokat nevettünk : DDD

ma dolgoztam, de annyira nem tudtam kijönni az ágyba, hogy fél lábbal még mindig benne feküdtem, mikor a testem már a földön volt szinte : DDD azért jót dolgoztam.
az volt a legjobb, mikor elment a kedves vendég haza.

aztán anyut elvittem a joe bácsiba kajolni, meg a daubnerba fagyizni, sétáltunk egyet, itthon meg egy kv mellett divatbemutatót tartottam, hogy milyen ruhák jöhetnek szóba a tesóm esküvőjére. nincs mese, addig le kell még adnom MINIMUM 5 kilcsit.

fáradt vagyok, de jól érzem magam.

tegnap írtam egy levelet a szomszédasszonyomnak, hogy most már igazán unom a lelki terrorjait és kíméljen meg nyugodtan. nem vagyok erre alkalmas, keressen magának mást akivel így viselkedik, de én nem, köszi. befejeztem. nem tartozom senkinek sem elszámolással az időmet és programjaimat illetően, nálunk nem szokás a számonkérés, sem a családban, sem a baráti körömben, így hát aztán huss.

na. átalakítom az edzéseket. lehetőleg minden nap el fogok menni. egyik nap kondizok, másik nap kardiózok.. mert ez így együtt nagyon megterhel. kb két napra kifingat, annak meg nem látom értelmét. ha már korlátlan a bérletem, nem mind1?  1 órát ált. ki tudok szorítani napközben erre.  ennyi.

másról nem tudok beszámolni, azt kivéve, hogy holnap éjféltől végre visszaáll a telefonom és annak alkalmazásai a normális kerékvágásba. remélem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése