2014. május 18., vasárnap

vannak csodák. pedig vannak.

anyut ma megutaztattam egy problémájára és kiderült a másfeledik percben, hogy ő egy földönkívüli. hát. ezen nem is csodálkoztam : DDDDDDDDDDDDD volt farka meg ilyen szarusodott tüskés teste. a mostani létformája sokkal tűrhetőbb  : DDDDDD
amúgy nagyon érdekes világ volt amiben élt, egy másik bolygón, na mind1.

előtte kajáltunk egy finomat és csinált nekem meglepi kedvenc sütit : ) persze ma nem jutottam el edzésre, szomorú vagyok, hogy hétvégén csak 7ig van nyitva a terem.

fáradt vagyok, ma is melóval kezdtem, bár mostanában úgy alszok, hogy kedvenc pózom elhelyezkedése után ugyan így kelek. tök durva. ez azt jelenti, hogy éjszaka egyáltalán nem mozdulok meg? hogy nem alszom el magam? mondjuk imádom ezt a memóriahabos párnát, a világ egyik legjobb találmánya a mosógép és mosogatógép után : DDDD

szóval nem tudom hogyan működik ez az alvásos dolog, de mostanában elég jól nyomom. kíváncsi leszek az inzulinos eredményemre holnap. ez a vérvétel is kész kabaré volt komolyan. nem tudnék egy ilyen átláthatatlan rendszerben dolgozni, mint ez az egészségügy. (ez a mondat viccesre sikerült annak tudatában, hogy munkámban legjobban az előző élet utaztatást szeretem csinálni :D)

annyi mindent kellene leírnom, hogy képtelen vagyok rá. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése