2014. május 22., csütörtök

óhhh

ezek a mostani szolik...nem tudok kiigazodni rajtuk! bementem 6 percre. alig világítottak a csövek, egész végig azt néztem, hogy most akkor ez így jól van-e vagy sem, melyik ég vagy egyik sem? miért van halvány rózsaszínű háttérvilágítás stb. csomó dolgom volt a 6 perc alatt, a végén kiderült, hogy egyébként meg teljesen leégtem és igen, ha úgy vesszük a szemem is
: DDDD 2 napig olyan piros volt, mint egy nyúlnak.
úgy tűnik, a szolizás nem az erősségem!

amúgy voltam ma végreeeeeee maszíroztatni egyik nadis csajnál. hát végre kinyomták belőlem a szuszt is : DDDD annyira fájt, hogy majd beszartam! a végén mondtam neki, hogy ez már azért durva, kicsit vegyen vissza mert még élek.

a köki terminált meg bejártam keresztbe-kasul, tök jó volt, kávéztam egyet szuper napom volt! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése