2014. május 21., szerda

nagyon jó nagyon fasza. apró napi szösszenetek.

ne, eljött a nap, hogy végre elkezdtem magammal foglalkozni. ugye két naponta szigorúan edzés, pedikűr, eljutottam fél év után kozmetikushoz is....és akkor most jaj de jó, bejelentkeztem gyógymasszázsra és ma meg találtam a közelben hullám masszázst is, az jót fog tenni, mint méregtelenítés és nyirokmasszázs.

ma hulllámaszi: megjelenek, kicsit várni kell, jött egy csaj, befeküdtem és gondoltam milyen jót fogok ezen a ronda helyen relaxálni, hátha lekapcsolja az 1000 wattos neont a szememből...erre? lekapcsolja? elkezdeni mondani-sajnos elbasztam, mert a telefonba lezsíroztuk ki vagyok mit csinálok stb. ezt soha többé, mindig is titkárnő leszek ezentúl akárhova is megyek-, hogy nekem nem jó a kavi gépem és hogy ő egyébként rákos és volt most 3 műtéte is, mert véletlenül felszúrták a belét és hashártya gyulladása volt, ezért felvágták hosszába, stb.
hát bakker..............ezt nem hiszem el! nekem nem jár kibaszott 1 óra relax? ezt hallgathatom napi x órába, most nem lehetne, hogy ne?
és de.
csak mondta és mondta és mondta és vége is lett a kezelésemnek, ami egyébként tökre tetszett. volna.
még elmegyek 1x, de ha minden alkalom erről fog szólni, hogy beül és folyamatosan nyomatja a gondjait, tökre sajnálom, de akkor kérjen időpontot, vagy nem tudom. majd a kezelésem után-amiért ugye fizetek-mondja amit akar, csak ne akkor : (((((((((((((((((((((

este csináltam pestot, mert voltam biorezonancián és kihozta a gép, hogy sok zöldet kell ennem. az szuper, mert egyébként semmi zöldet nem tudok megenni, mert mindennek fű íze van én meg-még-nem vagyok tehén : DDDDDDDDDDDD
na de a petrezselymet imádom, hát hajrá.
ppffffffffffff....iszonyat szarul vagyok, úgy megülte a bélésemet, hogy pffffff....hát most akkor egyem vagy ne egyem?????????? (vagy ne ennyi foghagymával?)
inkább beveszem bogyóba, az biztosan jó.
mindenkinek mondom, hogy menjen el ide mérésre, annyira profi a csaj! és annak is örültem, hogy kiderült mitől van anyunak zöld hályog a szemén.

kellemes pörkölt szag szivárog be a szomszédtól. kurva jó. végre nyitva lehet(ne) hagyni az erkélyajtót, mert amúgy tök jó idő van és kertvárosi zöld szag..de nem itt a másodikon. itt undormány kaja szag van. ilyenkor minek esznek az emberek ilyen szarokat? ilyenkor már csak lenmagot baszd meg lenmagot!

ma felfedeztem a belső comb tárogató gépet a terembe...ezért aztán már most nem tudok menni : DD holnap pedig csak 4kézláb. se.

az egyik kisfiú (6 éves) idepisilt a bejárat mellé ültetett fához. kérdeztem a kedves nagyit-a vasárnapi húsklopfolót-, hogy akkor ideszarhatok-e délután a húgy mellé, mert én akkor szoktam és így rendben is leszünk.
most komolyan. emberek amúgy normálisak?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése