2014. május 27., kedd

ezek ilyen fura dolgok

ugye fent vagyok ezen a béna társkeresőn és bár igazából nem is keresek senkit-üres adatlappal hogyan?-de azért csak sikerült összetalálkoznom egy áltis osztálytársammal. :DD ez milyen béna már, nem?

szóval írogattunk, meg felvettük egymást a fb-on ismerősnek. nézegetem a képeit és látom, h a szomszéd srácokkal pózol. az én szomszédaimmal! kiderült, hogy ezek haverok!

hogy lehet ez! nekem ez már túl bizarr komolyan és valahol ijesztő is!
9 évig kint dolgozott ír országban, 3 hete van itthon és ott találkozunk amúgy meg azt is tudja ugye hol lakom :DDDDDDDDDDDD
holnap át is jön, mert fáj a háta 5 (??) éve.
hm...sokat leveleztünk az elmúlt napokban, igazából tök kíváncsi vagyok rá és úgy is, mint pasi. természetesen nőtt ma kurva nagy dudor az államra a fülem mögé meg egy vulkán alakú izé ami fáj is. fasz kivan már komolyan. reggelre biztosan nő majd még egy fejem a biztonság kedvéért, nehogy már jól érezzem magam, vagy nőnek nézzek ki. biztosan én leszek godzilla vagy ilyesmi, de jó lesz, tökre várom.

na mind1. más nincs. halálra edzem magam még mindig , már 1 számmal kisebb gatyót vettem és továbbra is folyatom a nyálamat az edzőterembe, de hát olyan jó csajok járnak oda, hogy igazából rám sem néznek, max elrettentésnek :DDD

most éppen fűnyírót kutatok anyunak és jött egy levél a biztosítótól, hogy akkor ők most felmondták a szerződésemet de nem indokoltak semmit.
jahhhhhh..pedig már olyan jó kis nyugis napjaim voltak bassza meg.

dugnom kellene leginkább.
ma láttam a dm-be (!!!!) csikló vibrátort. baszki. a fogkefék között. ez nem durva már?
lehet át kellett volna mennem a kézkrémekhez is, ki tudja mi volt ott?

1 megjegyzés: