2014. február 21., péntek

ja

gyakorlatilag rezzenéstelen arccal tűrtem, hogy munka közben megint megállt a kavi gép. annak tanultak szerint, rávertek egy kurva nagyot a tetejére, de ettől nem javult meg, aztán jól megráztam a fejet és megrángattam a madzagot és jéééééééééééé, azóta ismét szuperül működik.
hát hurrá. ezért fizettem 16 rugót egy hete. pffffffffffff

napok óta beteg vagyok. fura érzés, nem szoktam hozzá. most éppen disznózsíros dunszt van a mellkasomon és hátamon, nagyon büdi, de jó meleg. állítólag reggelre semmi bajom nem lesz. két napja hagymahéj teát iszom, jobb, mint a köptető.

két napja felhívott az ex. magasröptű beszélgetést folytattunk a semmiről és hogy milyen rosszul aludt akkor éjjel. és? én meg napokig sírtam. téged ez érdekel?
hülye fasz.

napok óta próbálok eljutni egy szaunába, de mindhiába. holnap is melózok és vasárnap is megyek az idegbecsípődéses csajhoz. szegényke..két hete nem tud megmozdulni, a doki meg azt mondta neki, hogy ez van. feküdjön.
éljenek az orvosok, ismét.
egy kezelés után már tudott normálisan feküdni, felkelni és menni, leguggolni és lehajolni!
na mind1.

sokat álmodom apuval. fel kellene hívni, de mit mondjak neki, mikor ő meg a háta közepére sem kíván? hogy  lehet ez? nem értem, kezelni sem tudom a helyzetet. próbálom szeretettel elfogadni, de.

a társkeresőn lévő faszik tök gázok. le fogok iratkozni. nincs ehhez kedvem sem időm. inkább eljárok végre edzeni, az kicsit hasznosabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése