2014. február 25., kedd

na

leáldozott a társkeresős regisztrációm, inkább nem erőltetem ezt. mostanában biztosan nem.

mi lehet apámmal? nem nagy segítség, hogy mostanában vele álmodom.

holnap tanfolyam, várom.

ma voltam dokinál, légcsőhurut gyulladásom van, fasza.

voltam vérvételen, fasza volt. megyek pénteken is terhelésesre.

az exem kurva beteg, nem tudok mit kezdeni az információval, max sajnálom. én is beteg vagyok egy hete, fel sem hívott, hogy mi van velem. ma felhívott, hogy beteg. ok. és akkor nekem most mit kellene csinálnom?  fasz kivan.

anyám folyamatosan siránkozik, ezzel sem tudok mit kezdeni. állandóan azzal ijeszteget, hogy meg fog vakulni. mondtam neki, ha sokáig mondogatja, biztosan így lesz.
faszom.

csomó mindent kellene elintéznem és semmire nem vagyok képes. mire kicsit is utolérném magam, már megint van egy rohadt listám, amit csak nézegetek, de képtelen vagyok nekiállni. nem tudom mi ez. ok, hogy belefáradtam csomó mindenbe, de ez akkor sem megoldás, hogy inkább akkor szarok bele mindenbe és semmit sem csinálok, csak ami már nagyon éget. pffff

az a legnagyobb gondom, hogy egyáltalán nem úgy halad az életem, ahogy szeretném, amire vágyom, mert tőlem teljesen független a haladás. ezzel nem tudok mit kezdeni, max hátat fordítok neki és akkor mi van? nincs megoldva, de én nem tudom megoldani, mert ez nem egy feladat. tehetetlen vagyok, próbálok nem koncentrálni rá, de hát látom, hogy körülöttem azért csak élnek emberek házasságban, akármilyen is az. biztos velem is van gond, hogy nem vagyok hajlandó mindenféle fasszal kompromisszumot kötni pl. akkor már biztosan nem itt tartanék. mondjuk lehet, boldog sem lennék, ezzel vigasztalom magam. valljuk be, ez nem sok.

faszba már. 












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése