2014. február 13., csütörtök

pf

ma annyira gátlástalanul átbasztak, hogy kénytelen voltam hagyni. el sem hittem, hogy az előttem álló pasi csak úgy a szemembe olyan összeget mond be a gép szervizeléséért-amiért az elmondása szerint nem is csinált semmit!-hogy csak néztem. valamitől mégis jó lett a szerkezet és nekem ez lett a legfontosabb.

ma még annyi történt, hogy kitöröltem az exemet a telefonból. szoktunk beszélni, de igazából nem tudom miért. így láttam jónak.

a társkereső oldalon meg hibernálom magamat, mert 1 hét után sokkot kaptam kb.
lett volna egy fiúcska, de 34 évesen nincs jogsija meg autója. hát igen, lehet mondani, hogy bunkó vagyok, meg akármi, de ne már én cipelgessem egy pasi seggét, ha el szeretnék menni valahova. manapság már nem akkora feladat ez a téma. én is fenn tudok tartani egy kocsit-mondjuk 17 éves korom óta vezetek saját autót-a bkv dolog nem az esetem. nem pálya, ez van.
azt mondta, egy pénzéhes nő vagyok, akinek a kocsi, lakás meg pénz számít : )
ezt egyébként nem tudom honnan gondolta, mert van hol laknom, van mivel járnom és eltartom magam...és nem azt kérdeztem milyen autója van, hanem hogy van-e.
34 évesen meg legyen már annyi igénye, hogy eljut a-ból b-be 15 perc alatt és nem másfél órás bkv túrával.

..és amúgy igen. lehet, hogy ezzel elveszítettem egy szép lelkű embert, aki életem végéig szeretett volna. lehet. de sajna a világ a külsőségekről szól, nekem legalábbis ilyen szinten biztosan. ennyi luxust én is megengedhetek magamnak valakivel szemben, nem?

: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése