2014. február 10., hétfő

te jó ég

egy kibaszott ultra durvát utaztattam reggel, mindjárt éhgyomorra. utána már nem is volt kedvem reggelizni, sem ebédelni.

pffffffffff...értem én, hogy minden belőlünk indul és 90%-ban mindent előző életből hozunk, de ez azért felért kb. 3 horror filmmel! pedig egy olyan egyszerűnek tűnő cím volt: mitől vagyok cukorbeteg?

holnap megint utaztatok, vasárnap én utaztam egy laza 3 órát.
utazásból jó vagyok és még jegy sem kell hozzá, csak némi bátorság : ))))))
az utaztatói blogommal lemaradtam, de nincs kedvem feltölteni vagy 30-40 utazást, pedig olyan sokan kérik és olyan szépen :D

már olyan felajánlás is jött, hogy én csak diktálom, ő majd gépeli, csak vigyem fel az anyagokat.
óóóóóóóóóóóóóóóóóóóó...hát jó is lenne, de.

és itt most beköszön egy blokk.
:DDDDDDDDDDDDDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése