2014. március 1., szombat

pf

pár napra odabaszott ez az uti 3 tanfolyam, viszont minden mostani szarságomra megkaptam a választ.
ez is valami. és tegnap kiálltam magamért egy vendégem előtt és az sem érdekelt, ha többet nem jön. persze jön, csak én élek illúziókban. nálam nem érvények a pénz beszél kutya ugat szolgáltatói felállás.. és lesz még egy vendégem, aki hónapok óta játszik az esti időmmel. na. ő lesz a másik.

érzem én, hogy nagyon hirtelen változnak körülöttem a dolgok és nem bánom. erősebb lettem és céltudatosabb. jó élmény magamat utaztatni, nem kímélem az érzéseimet. belemegyek a blokkokba ami nagyon fáj, de nincs változás habos sütit zabálva.

tegnap itt volt egy szomszédasszonyom, aki eléggé belőlem meríti az energiáját. ugye nem találkoztunk 3 napig, így mikor megjöttem azonnal beült hozzám és közölte, hogy ő meg akar halni. mondtam neki, hogy ok. haljon. de előtte adja már vissza a tányéromat és fregolimat. amúgy meg ha ilyen szándékai vannak, ne pazaroljuk egymás idejét felesleges találkozásokkal és beszélgetésekkel, mert minek. úgysem akar már élni, ne vesztegesse az időmet, nekem az élőkkel kell foglalkoznom.
megsértődött.
hát a faszom már ebbe a sok idióta emberbe, komolyan. na, itt az ideje, hogy szépen levakarjam ezeket magamról.

elegem van már az önsajnálatban szenvedő, de a változásért semmit sem cselekvő egyénekből. ezek nem építő jellegű ismeretségek, inkább visszahúzzák az embert. na, hát engem többet már nem.

ez a vendégem is teljesen fel volt háborodva, hogy nem akarok többet ingyen dolgozni. hát, hogy én milyen egy paraszt vagyok, komolyan! miért is nem húzok magamra földet, nem is értem! hogy képzelem ezt!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

csúnya világ jön egyesek számára, úgy érzem, de nem bánom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése