2014. április 21., hétfő

...

..ma olyan csodás napom volt. kedves, finom és csak úgy simán jó.
elmentünk anyuval a daubnerbe fagyizni, aztán itthon megnéztük a sam sara-t, utána ebédeltünk és hazavittem, mert elromlott az autója, amit holnap elviszek a szerelőjéhez.
(gondoltam poénból apámhoz) :DDDDDDDDDD
még kiültünk nála a stégre, kisütött a nap is, csak úgy néztük a vizet én közben menstruáltam.
jött a szomszéd, dumáltunk, hazafele meg szinte dugó volt.

így 2 hónap után meglocsoltam a folyosói virágokat és írtam a társkeresőn egy nagyon szimpi faszival. azt éreztem, mikor ránéztem a képeire, hogy szívesen állnék mellette és fognám a kezét. már nagyon régen nem éreztem ilyet senki iránt.
persze a-nak hívják, mint az exemet, de ezen csak hangosan nevettem.

az utóbbi napokban változnak az érzéseim. kezdek megnyugodni, már nem érzek dühöt és megölni sem akarom már. nem jutott eszembe, hogy kiáll egy balta valamelyik testrészéből, stb. ezt jónak titulálom. haladásnak és kimondottan jó érzés volt, hogy megdobogtatta a szívemet egy másik pasi, még ha csak egy fénykép is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése