2014. április 24., csütörtök

hú de jó

ma csodás napom volt délután 3tól, mert kiderült, hogy minden véreredményem remek lett :) juhééééééééééééjjjjjjj..már csak egy terheléses inzulinmérés van hátra.

amúgy ma akartam venni egy farmert, kifogytam az egyetlenből...de nem kaptam. így vettem szép f&f-es bugyikat és még szebb színes kombiné felsőket, amiket nem annak fogok hordani : )

elindítottam a tel. szolgáltató váltást, hát nem volt egyszerű, de leírni sincs kedvem. most nincs a telómon net és tök nagy a csönd..fura de nem rossz!

furákat álmodok mostanában. két napja a régen meghalt cicámmal, tegnap a nagyival...olyan furák ezek..mindig is bántott, hogy nem tudtam elköszönni kamillától, de most kaptam rá esélyt, mert álmomba megbeszéltük, hogy ő már öreg és beteg és már menni akar.
tegnap a nagyi kiabálta rám, hogy soha nem szeretett azért, amilyen életet élek, stb. a végén pedig megbékélt velem.
hm.

fáj minden porcikám, pedig nincs kímélés, megállás, holnap is edzés.
pár napja olyan fáradt vagyok, aludni meg nem tudok.

örülök neki, hogy már csak a holnapi nap van és az is light-os.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése