2014. április 12., szombat

mittudomén

nem sok történik velem mostanában. edzek, dolgozok, edzek, dolgozok, edzek, dolgozok, stb.

örültem neki nagyon, hogy a tesóm felajánlotta, legyen náluk megtartva a húsvéti zabálás. vagy ezt már mondtam?

na. ennyire nincs semmi.

nemsokára jön a gyerek szülinapja. hát ugye, hozzá sincs már semmi közöm, hiába szerettük egymást nagyon. patt helyzet van. csak az apja (vagy anyja) által tudnám őt látni, azt meg köszi. szóval ennyi.

már elmúlt az érzés, hogy szívesen megverném az exemet. most már csak simán megölném.
: DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
na jó, nem.

már nem vagyok rá mérges, inkább közönyös. ha találkoznánk sem mondanék neki semmit, mert nem tudnék. nem érdekel. ennyit tudott hozzátenni a nem létező kapcsolatunkhoz és ez sem az ő hibája, hogy ilyen sokáig nyomtuk a semmit. én képzeltem bele többet és reménykedtem, hogy majd.....akármi. és ami a legviccesebb, biztos vagyok benne, még ő van megsértődve és megvan rólam a véleménye, hogy nem személyesen vagy telefonba küldtem el a picsába, csak simán sms-ben. mert ugye az milyen személytelen és semmilyen már? hát igen..úgy éreztem ennél többet nem ér nekem, amúgy az agyamat elöntötte a szar, mikor megláttam a gyerek anyjánál a közös fb. fotót. hát szép. fúj.

mikor a csajokkal stexeztünk a végszó az enyém volt..és bár kicsit belealudtam a tényleg érdekes témába, ugye a lényeg: mindig a nő dönt!
ha úgy dönt, nincs válás, akkor nincs válás, ha úgy dönt van szakítás, van szakítás.
ennyi. egy pasinak igazából mind1. elvegetál, vagy éli a házasságán kívüli életét ugyan úgy, ahogy addig tette. neki mind1. sőt, még kényelmesebb is, ha minden marad a régiben, tehát MINDIG A NŐ DÖNT!

amúgy sokat dolgozok, minden nap este 9ig kb. érdekes sztorikat hallok gyakorlatilag non-stop és hát nem túl vidámakat, na. szóval jó edzés, mert az legalább eltereli a figyelmemet a saját és más szar életéről.
és már kicsit látszik is, bár igyekszem nem elvárásokkal lenni, ugye. megyek holnap délelőtt is, utána anyuzom.
ma egy isteni finomat bográcsoltunk és persze jól leégtem, pedig már szoliztam kettőt, pont azért, hogy ne történjen ilyen. de hát mind1, mivel a bőröm színe és állaga is fantasztikus. kb, mint egy hányás.

még mindig kiütéses vagyok a nem tudom mitől. most megint el kell mennem terheléses inzulinos mérésre, tehát most ettől leszek egy hétig kiütéses. végül is mind1. komolyan. mindig azt mondogatom magamnak, hogy egyszer szép leszek, de hát az előrehaladó idő nem engem igazol : DDD

zewa aqua tube?
jézusom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése