2014. április 17., csütörtök

na.

boldog vagyok, mert 2 nap alatt jelentősen kifehéredtek a fogaim egy dm-be kapható csodafogkrémtől : )) egy álmom válik valóra minden fogmosás után. szerintem naponta kb. 100x nézek tükörbe és végtelenül boldog vagyok : )

ma egész nap sütöttünk-főztünk anyuval, tök jó volt. annyi mindent nyalakodtam össze-vissza, hogy estére lett bajom bőven :DDDDDDD
jól elfáradtunk de egész nap beszélgettünk mindenféléről és élveztem. valahogy tudatosan, mert ezek olyan napok, amik örökre belevésődnek a lelkünkben, mint szép emlék : )

örültem, hogy nem keltem izomlázzal. valószínűleg sokat ér az előtte utána lenyújtás.
a kocsim is meg lett csinálva, végre működnek az indexek és a féklámpa..mondjuk ez nem egy hátrány :DD

és, ma megúsztam egy 50.000-es rendőrös büntit :) ki tudja hogyan, miért ; ) nem gondoltam, hogy ebből jól kijöhetek: mobilozva, öv nélkül, felhajtottam az autópályára egy olyan úton, ahol csak engedéllyel lehet...pf......... :DDD amikor megláttam az embert, elkérte a papírokat és azonnal ráküldtem egy bizonyos energiát, hogy jól jöjjek ki belőle!
bejött! :DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése