2014. április 6., vasárnap

hm. hát. izé.

ma nagyon jó lány voltam, mert lementem edzeni. és! túlteljesítettem és csak azért hagytam abba, mert. igazából nem is tudom miért, mert még bírtam volna. na mind1, magamhoz képest tök jó voltam.

kényszerképzetem van, hogy 1 hét után, látszik rajtam az edzés. és hát biztosan nem, de nekem jó ez a tudat, erőt ad holnapra is.
a tesóm azt mondta tegnap, hogy reggelire igyak fehérje turmixot, majd meglátom milyen jó lesz. ja. egy nem csak a fél napot, hanem az egészet végigfoshatom : DDDDD már látom magam előtt, milyen jó lesz! mert egész délelőttre feltölt energiával és legalább nem szénhidrátot eszek. mert azt ugye minek.
hát jó. legyen. igazából úgy érzem mind1.
ma megint dühöngtem egy kört az elipszisen, nem tudom ez használ-e valamit a jövőt tekintve.

ma láttam egy olyan jó pasit a terembe, persze akkor ment el, mikor én jöttem..de egy pillanatra elkaptam a szemét és jó volt! megmozgatott.
soha nem jártam konditerembe, mert úgy voltam vele, hogy ide köcsögök járnak és szuper nők.
amúgy igen..ez igaz. de azért vannak kivételek elvétve, azokkal összemosolygok, gondolom ők is ezt érzik, mint én. de büszke vagyok magamra, hogy legyőztem minden félelememet és végül a terem közepén lévő gépeken szerencsétlenkedek mindenki szeme láttára. közben azt vizualizálom, hogy jó nő vagyok és azért néznek : DDD

ma változatosság kedvéért bementem a terem melletti szoliba. rám nézett nő és közölte, hogy 5 percnél többet nem tölthetek a gép belsejében, ha be van kapcsolva, mert tegnap cseréltek csöveket és nagyon durva : )))
hát, szerintem semmi nem történt az 5 perc alatt, így majd legközelebb bepróbálkozom mondjuk 6 perccel. hátha. viszont beleépítettek egy vibro trénert, így nem annyira unalmas : D viszont kellemesen szétrázta a vesémet, így kicsit fáj, de hát ezen ne múljon.

holnap megyek délre stexezni, jó lesz : ) aztán még elmegyek pár helyre a városba, szeretek a körúton sétálgatni.

a dolgok néha annyira egyszerűek. két napja baszakszik az égő a lámpába. össze-vissza ütögettem aztán nem égett de mégis.
ma fogtam és kidobtam, tettem bele egy újat. tökéletes.

az élet más területén miért nem megy ilyen könnyen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése