2014. április 25., péntek

és ma

a pékégben kaptam ajándék mini croissant : ) hát ezt nem lehet csak úgy enni, akkor már legyen hozzá egy cserpes tej is, max fosok tőle pár napot :DDD az még jól is jön, nem?

ma volt az a nap, mikor széthajtottam magam edzésen és kipróbáltam új gépeket is. nem merek mindegyikre csak úgy felpattanni, mert lehet, hogy tök fordítva kell beleülni/állni/feküdni, stb.
szóval először csak szemlélődök aztán nagyon bátran leutánzom az előttem lévőt. a múltkor nem mozdult meg a gép, ott rugóztam rajta, aztán kiderült, hogy az ember előttem 60 kilóval edzett..úgy éreztem, kicsit leégtem, aztán segítettek átállítani 5 kilóra. :DDD

hát így vagyok én...haladok, mint csillag az égen. egy biztos, izzadok, mint egy ló, az is valami, nem? 3 hete nyomom ezt az életformát és egyre inkább tetszik. hát nagyon mókás ez a kondis élet..ezek a pasik, te jó ég. nagyon sokat szoktam rajtuk mulatozni, addig is megy az idő az elipszis gépen :DDDD

na, megyek. elfogyott az összes csokis kekszem. nyugi! gluténmentes :DDD
istenem...hogy ennék egy órás mekis sültkrumplit...ááááááááááááááhhhhhh.... nem is. inkább kettőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése