2014. április 16., szerda

vállveri

éljen éljen meg ilyenek.

történt ugyanis, hogy ma sokat dolgoztam, aztán el is fáradtam és lerogytam a kanapéra kicsit pihenni....aludni, lustálkodni stb. ..és akkor eszembe jutott, hogy ennék egy tejberizst, mert milyen finom is az és egyébként is, na.

hohohohooooooooooo......álljunk csak meg egy szóra! este 8kor tejberizs? mikor holnap és azután sem fogok tudni edzeni? na neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

irány az edzőterem! és úgy volt! lementem edzeni este 8kor! :DDDDDD tényleg a végleteimet feszegetem a témában és ráadásul úgy meghajtottam magam, mint eddig még soha!
kész vagyok, komolyan.
edzés előtt 3 szem l-karnitint eszek, ami 500 mg. következőre olyat veszek, ami 1000 mg-mos. azzal mit fogok művelni? :DDDDDDDDDDDDDD

miközben elipszisezek, arra gondolok csukot szemmel, hogy a 15 évvel ezelőtti testemmel ( :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD) futok egy nagyon szép úton. ez erőt ad, egészen addig, amíg ki nem nyitom a szememet és lenézek magamra.

na, de hát remélem azért fél év múlva lesz egy máshogyan is.

meg kell hagyni, a délelőtti kondis pasi csapat jóval erősebb és szebb, mint az esti felhozatal. ilyenkor tényleg mindent összehord a szél, jókat szórakoztam.

holnap lemegyek anyuhoz sütni-főzni. jó móka lesz, várom : )

ma nem szerettem tükröt tartani egy vendégemnek, aki előbb felháborodva, aztán kicsit sírva igazat adott. nem szeretek ilyen lenni, mert úgy érzem bántok és az nem az én műfajom. tudom, tudom, sokszor nem megy másképpen, mert nem látunk magunkba és felmentéseket kreálunk magunknak, mert jaj mi szegények, de hát ugye nem így van.
mind1. nem volt kedvem ma ehhez, de külön megkért egy barátnője is, hogy beszéljek vele és mivel hozzám jár kezelésre a párja is, tudom mi a szitu.

nem értem mi értelme ennek a vacsora helyetti fehérjeporos mókának, mikor nem is szoktam vacsorázni. inkább  iszom edzés után egy ilyet, mert nem jó a gyomromnak.

2 megjegyzés: