2014. április 18., péntek

na jó

nekem ma vége lett a húsvétnak, mikor a tegnap anyutól kapott kaszinó tojás adagomat egy ültő helyembe elfogyasztottam :DD természetesen egész nap rosszul lettem tőle, de még így is megérte, annyira finom volt :)

brutál napom volt ami egy nem semmi utaztatással indult. néha azt gondolom, hogy vannak emberek akiknek az élete eleve elbaszva indul és úgy is marad. tehet ő bármit, vagy megbolondul, vagy megtér istenhez vagy nem tudom.
nehezen megy a simán elfogadom és továbblépek szindróma. nekem sem megy, még úgy sem, ha értem az embereket.

ma eszembe jutott az exem. egy késsel a hátában.
na, hát ez sem egy fejlődési, inkább vissza, nem? :DDDDDD nem tudom. majd biztosan megbocsájtok egyszer neki és magamnak is.

ma megvettem a parkettát, jövő héten cserélik a béna lapokat. aztán felhívtam a főbérlőt, hogy elérkezett a másik redőny kicserélése is.
előre nem élvezem a takarítási szakaszt, de hát éljen a megújulás.

hát húh. ma......tejóég. lett egy vendégem, egyik vendégem fia.
nem értem miért kísért engem az éééééén istenem. hogy idebasz nekem egy félisten embert, hogy akkor egy órán keresztül végigtaperolhatom az úúúristen de jó testét, aztán elköszönök tőle és egész napra szerelmes leszek.
jövő héten jön a barátnője is.
hurrá. nem hiszem el, hogy nekem csak ennyi jut baszki, ennyi felesleges faszira elbaszott év után. most komolyan mondom, egyik nap összegondolkodtam, hogy azok a férfiak, akik fontosan voltak számomra, mit hagytak maguk után a lelkembe. elmondom: szart. semmi többet.

a következő-ha lesz-jobb lesz,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése