2014. április 14., hétfő

ki tudja?

azt kérdi tőlem tegnap a szomszédom, hogy miért csinálom ilyen nagyon most az edzést, mitől lett ilyen és ennyire fontos?

hát nézzük csak...amúgy én is csak pár napja tettem meg a felismerést. azért csinálom, mert jó kiizzadni a stresszt és bár közben jár az agyam, de már nem annyira, mint az elején. úgy érzem, hogy ha kitartó vagyok megvalósíthatom régi álmomat, hogy lefogyok. és akkor le leszek fogyva, igazából semmi több. azt is gondolom, hogy ha leadom ezt a 15 kilót, visszanyerem az önbecsülésem nagyobb részét, ami egyébként nem lenne egy rossz dolog.

azt is hiszem, hogy ha jobban nézek ki, talán ez látszani fog rajtam és sikerül bevonzanom egy pasit, egy más milyet, mint az eddigi szuperszónikusak voltak..nem a leadott kilók miatt, hanem a kisugárzásom miatt. talán akkor sikerül egy olyat, aki mivel érzi, hogy becsülöm magam, ő is fog engem.
több ilyet már nem akarok, aki úgy lép át rajtam ,hogy közben még egy kicsit a nyakamra is rálép a biztonság kedvéért.

őszintén szólva nem érzem, hogy holnap lesz a napja, mikor kiheverem az exemet...addig talán le is fogyom ezt a 15 kilót...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése