2014. április 5., szombat

húha..

micsoda fantasztikus napjaim vannak! végre! pénteken nem dolgoztam, anyuval ebédeltem, aztán csajokkal stexeztünk este 6tól kettőig :DDDDDD nagyon durvába nyomtuk, akkorákat nevettünk, majd megfulladtunk! már annyira vágytam egy ilyen estére, igazán jó kis összejövetel volt, remélem minden hónapban megismételjük!
UGYE????????????????????? :DDDDDDDDDd

jézusom..micsoda sztorik...tejóég... pppffffffffffffffffffff :DDDDDDDDDDDDDD

ma pedig nagyon álmosan családi ebédelés, ahol tök meglepő volt, hogy a tesóm bejelentette, legyen náluk a húsvét. hm...vannak csodák és változás.

holnap meló után levonszolom a seggemet edzésre, bár olyan izomlázam van, hogy jaj. gondolom ez még így fog menni kb. fél évig : DDDD

igaza volt tegnap e-nek. elgondolkoztam rajta, de hát ez van. azt mondtam neki, még mindig dühös vagyok az exemre, hogy így viselkedett velem és erre ő mondta, hogy az is egy érzés, amíg érzek, nem szabadulok meg tőle.
hát nem tudom, hogyan tudnék féket tartani a szívemnek. vagy mit is kellene csinálni.
az pl. jót tenne, ha kurvára megverném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése