2014. április 29., kedd

pfffffffffffffffffff

azt hiszem elmondhatom, hogy egy igazán elbaszott napom volt. ja.

10re ígérte magát a gondnok, hogy felszedi és kicseréli a parkettákat. összepakoltam a lakást és vártam. fél 11kor felhívtam, nem kapcsolható. fél óra múlva megint és megint..aztán elmentem otthonról. láttam nincs itthon az autója sem, de fasza. legalább annyit mondhatott volna, hogy bocs ma nem érek rá mégsem, még jó, hogy 1 hete egyeztettük le az időpontot.
ja.

aztán elmentem vásárolni, persze ez sem volt egy sikerélmény, de akkor még nem tudtam, milyen csodálatos nap elé nézek úgy igazából.

edzés, szuper. így nap végére mondhatom, ez volt a mai csúcspont. sirály.

na jó, akkor elmegyek az ostrom utcába egy igazolásért, hogy végre el tudjam intézni a telefont, amit egyébként pont 1 hónapja intézek. ott elkértek tőlem a flottába való belépésért 10.000-et, így már 22nél tartok és még nem történt semmi.
ok.

ok, hazafelé bementem a vodába, hogy akkor na. itt az idő. minden papír egybe, hajrá.
el is kezdi a faszi, átvizsgáltak, hol lakom, kivel, mennyiért, cég neve, milyen bugyi van rajtam, mennyit keresünk összesen a háztartásban, stb.
szuper...nem vagyok fekete listán, hurrá.
akkor írjuk alá a szerződést, már csak 3000-et kell befizetni.
.........baszki. nálam már nincs több pénz.
akkor ma nem írjuk alá a szerződést!
(hát  hogy kapnád be a faszt) -igazából itt mind a 4 kártyára el kellene kérnie a rendszernek az 1 havi összeget, ami 10.000, de valamiért nem kér csak 700 ft-ot. hm? nem is értem, hogy lehet ez, de ennyit ír ki a rendszer.....de jó!

jó? az 1 hónap alatt 3x találkoztunk, mindig úgy volt, hogy ingyenes az egész számhordozás.
hát az ingyenes is! csak be kell fizetni egy hónapnyi előfizetést/kártya.

na jó. hagyjuk. akkor jövök holnap.
(persze azt is csak utólag tudtam meg, hogy nem megy majd a viber és csak 50 mb-tal fog menni a net, ami picsa, tehát vegyek még plusz netet hozzá, hátdefasza.
ja. és mivel ez egy flotta, sok kedvezménnyel, nem jár akciós teló sem. vagyis hűdejó!)

 hazaérve szépen visszapakoltam a lakást, kimostam és slussz. lassan már úgy érzem, kár volt belevágni ebbe az egész telefonosdiba. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése