2013. június 21., péntek

esti lazulósnak:

https://www.youtube.com/watch?v=Rxa6qv5muD4


mindenféle napjaim vannak. jövök-megyek, egyre kevesebbet gondolkozom és egyre kevésbé fáj.
nagyon élveztem, hogy a mai bikram jóga jól ment és élveztem is, kivételesen nem a túlélésre játszottam.

az mondjuk kicsit elszomorított, hogy hazaérkezvén egy pici cicát találtam a szomszéd küszöbén és mivel tudtam, hogy nem az övéké, gondoltam, csak felkolbászolt a kertből, így levittem. kicsit később kiderült, az elsőről lógott meg.....tök ciki. de lehetett volna annyi eszük,hogy kiírják a közös anyázós táblára, hogy.

ez tényleg nagyon igaz, hogy az idő mindent megold..
utálom ezeket a fülledt éjszakákat, viszont az egyre keskenyedő derekamat egyre jobban imádom : )

holnap este sütögetés lesz és egész nap medencés parti, hát már nagyon várom : )





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése