2013. június 23., vasárnap

ma

nem sokat beszéltem anyámmal, de az is tömör volt:
-ma egész nap ment a hasam, le sem szálltam a wc-ről, de végül meghánytattam magam és most jobban vagyok.
-aha
-és te mit csinálsz?
-..ebédeltem....

ma egy nagyon nehéz és hosszú utaztatásom volt, már annyira nem haladtunk, hogy úgy volt, hogy feladom, de hát mondom nem lehet. ha már itt vagyunk, idáig eljutottunk, csináljuk végig..aztán sikerült. végül nagy élmény volt, főleg mikor vége lett. ügyes volt a lány, csak ugye az első utazás mindig necces, nem vártam tőle sokat. a lényeges blokkokba sikerült belemenni és feloldani azokat, de annyira mélyre nem mentünk, mint azt kellett volna. na mind1, majd legközelebb.

a fáradságomat egy laza aldizással ütöttem el :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése