2013. június 15., szombat

igen

annyira csuda jó napom volt, mint már régen nem.
mert egy év után reggel végre elmentem bikram jógára amin fél időben nem tudtam eldönteni, hogy el fogok ájulni, vagy lehányni az előttem lévőt : DDDDD
de végig csináltam és nagyon jól tettem. aztán a városon végigcipeltem a 25 kilós sporttáskát és befeküdtem hangtál meditációra. jól megmozgatott lelkileg, csak nagyon fáztam.

ez egész napban az volt a legjobb, hogy rólam szólt és általam. tettem magamért nem keveset, ami javamat szolgálta és bár még mindig sokat gondolok a-ra, de már nem kapok feltétlenül düh rohamot, max elfacsarodik a szívem és szomorú leszek. próbálok rá minél kevesebbet gondolni, de hát.......majd múlik. azt nem mondhatom, hogy napról-napra, inkább hétről-hétre.

alakulok. mármint formailag. élvezem az új energiákat amik körbe vesznek. minél többet adok magamnak, annál többet kapok az élettől. pl. itthon egy jó beszélgetés a szomszédokkal és ajándék kínai büdös gyógytapaszt a hátamra.

szóval minden változik és most kivételesen úgy érzem, jóra. belevágok egy új vállalkozásba amitől csupa jót remélem. ez amúgy egy öngyógyítás, mert mostanában semmi újat nem engedtem be az életembe, tehát ehhez bátorságot kellett vennem, amit kicsit sem bánok.

kezdek felszabadulni. ebből mi lesz.....te jó ég! :DDDDDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése