2013. június 6., csütörtök

pfff

vannak dolgok, amiket az ember úgy nem kíván magának kb. soha.

ilyen volt a tegnapi telefon anyámtól miszerint: nem jött a favágó péter kivágni a nádat, pedig most lehetne, mert leengedték a vizet.....mert kettőkor már olyan részeg volt, de hát nem várhatok rá napokig, mert szerintem két napon belül felengedik a vizet és most csak elég gumicsizmát venni és............
igen..........?
na, szóval arra gondoltam, hogy lejöhetnél holnap (ma) és akkor ketten kivágjuk.

aha. király. már éppen kérni akartam, hogy gumicsizmát húzhassak amivel begyalogolhassak a térdig érő agyagos földbe és metszőollóval kivághassak mondjuk 3 hold nádat : DDDDDDDDDDDDDD szálanként.

alig várom már, na.

tegnap ráadásul tök sokat dolgoztam este 9kor végeztem egy laza 3 órás virágterápiával,  utána tényleg jól esett egy kis futás. azt nem értem, miért a vállamban és lapockámban van tőle izomlázam, miért nem pl. a seggembe és combomba, hogy legalább érezném van értelme a napi kínzásnak.
na mind1.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése